Jesper van Deelen

(Voorzitter) Huisarts te Nieuwenhoorn

Ik ben werkzaam als huisarts in een groepspraktijk in Hellevoetsluis. Ik hou van hardlopen en voetballen en heb een vrouw en vier kinderen. Binnen onze maatschap ben ik verantwoordelijk voor de ICT. In 2018 ben ik lid geworden van de softwarecommissie van CGM HUISARTS, omdat ik vond dat het HIS beter kon en invloed wilde hebben op die verbeteringen. Vanaf begin 2020 ben ik ook bestuurslid bij de gebruikersvereniging CGM en sinds begin 2024 voorzitter. Ik vind het mooi om me in te zetten zodat het HIS de gebruikers optimaal kan ondersteunen en huisartsen en andere gebruikers meer werkplezier en gemak ervaren. Mijn ambitie is meer invloed te hebben op wat het HIS voor huisartsen doet. Daar zet ik me via de gebruikersvereniging voor in. Via NedHIS en de overlegstructuren van NedHIS vertegenwoordigen we de gebruikers ook op het beleidsmatige en politieke vlak.

Michiel Zwartkruis

Huisarts te Egmond aan zee

Ik ben Michiel Zwartkruis, sinds 2002 werkzaam als huisarts in Egmond aan Zee. Mijn betrokkenheid bij de gebruikersvereniging gaat terug naar 2010 toen ik aantrad als bestuurslid van de Gebruikersvereniging Atlas om vervolgens meerdere jaren als penningmeester deel van het bestuur uit te maken. Tevens ben ik voorzitter van het bestuur van de Stichting Ondersteuning Gebruikersverenigingen, die onder andere het blad SyntheHIS uitbrengt en het jaarlijks NedHIS congres organiseert. In de onlangs opgerichte Gebruikersvereniging CGM fungeer ik als penningmeester. Ontwikkelen en verbeteren van ons HIS heb ik altijd als essentieel gezien voor ons werk als huisarts.

Heidi Broeksteeg

Praktijkmanager

Ik ben Heidi Broeksteeg, praktijkmanager. Mijn focus ligt op het optimaliseren van praktijkprocessen en het implementeren van nieuwe softwareoplossingen. Ik geloof in de kracht van technologie om de kwaliteit van zorg te verbeteren en efficiënter te maken.
Al vele jaren ben ik als bestuurslid betrokken bij de gebruikersvereniging CGM ( voorheen Atlas) en de softwarecommissie.
In de NedHIS-congres commissie draag ik ook al een aantal jaar een steentje bij en sinds 2023 mag ik ook meedenken als redactielid bij het blad SynthesHIS.
Ik hoop dat wij u kunnen enthousiasmeren door u te informeren over nieuwe en interessante en relevante onderwerpen.

René van Leeuwen

Adviseur en huisarts n.p.

Ik ben René van Leeuwen en geen onbekende in de gelederen van de gebruikersvereniging. Al sinds 1997 ben ik actief in de gebruiksvereniging, toen nog met de naam “MediKeur”. Ik had zitting in het bestuur vanuit mijn functie als voorzitter van de softwarecommissie. Ik heb vanuit die functie deelgenomen aan de klankbordgroep voor DaVinci en later Mira. Tot 2019 mocht ik de functie in het bestuur en de softwarecommissie blijven vervullen. Nu, nadat ik mijn actieve taak binnen de eerste lijn als huisarts na 37 jaar heb neergelegd, ben ik wel actief gebleven als adviseur en ik wil nog graag enige tijd als adviseur actief blijven, zodat ik mijn door de jaren opgebouwde knowhow voor de gebruikers kan blijven inzetten.

Rita Heijdra

Huisarts te Hoek van Holland

Ik ben Rita Heijdra, praktijkhoudend huisarts in Hoek van Holland. Ik werk zelf al circa 16 jaar met CGM (voorheen Mira) als HIS. Door mijn affiniteit met ICT ben ik mezelf gaan verdiepen en bekwamen in de ins en outs van CGM.
Sinds 2019 ben ik lid van de Software Commissie van CGM, waarin door een groep huisartsen en praktijkmanagers regelmatig overleg plaatsvindt met de ontwikkelaars van CGM om de applicatie steeds verder te verbeteren. Hierbij kunnen wij als gebruikers invloed uitoefenen op de applicatie.
Bij de afsplitsing van de gebruikersvereniging Atlas naar CGM ben ik gevraagd als bestuurslid en heb ik dit toegezegd. Mijn doel is om ons HIS steeds verder te verbeteren en gebruiksvriendelijker te maken. Hiervoor ben ik altijd beschikbaar voor suggesties en vragen.

Judith Zuijderhoudt-Amkreutz

Praktijkmanager in Alblasserdam

Ik ben Judith Zuijderhoudt-Amkreutz, praktijkmanager in Alblasserdam. Met mijn werkervaring op het gebied van financiën en projectmanagement ICT en juridische kennis draag ik sinds 2004 bij aan de bedrijfsprocessen en -systemen binnen de huisartsenpraktijk. De relatie van een patiënt met een vast huisartsenteam wordt vaak onderschat, zo ook de relatie tussen huisarts(-enteam) en HIS. Het investeren in deze relatie via gebruikersgroep vind ik zeer de moeite waard. Sinds 2023 ben ik lid van de software commissie van CGM, waar ik mijn ervaring met CGM kan delen en sparren over de nieuwe ontwikkelingen en aanpassingen.

Wij zetten ons in voor een efficiënt HIS in de huisartsenpraktijk en denken mee bij plannen voor de toekomst

Ontmoet hieronder onze bestuursleden die zich inzetten op diverse fronten. Wil jij ook meedenken over jouw praktijk ICT en daar invloed op uitoefenen? Wellicht wil je dan eens bij ons meekijken. Je bent van harte welkom. We kunnen altijd enthousiaste gebruikers gebruiken in ons bestuur. Neem contact met ons op via het secretariaat.

Contact

Aarzel niet om contact met ons op te nemen! Of je nu een probleem wilt bespreken, een idee wilt delen of gewoon behoefte hebt aan ondersteuning, wij staan voor je klaar!

Naam

Gebruikersvereniging CGM